niedziela, 29 września 2013

POMIDOROWE PUREE I SZASZŁYKI Z KURCZAKA





















...czuję się coraz lepiej zorganizowana... miejmy nadzieję, że to uczucie będzie coraz silniejsze ;)


przepis i zdjęcia:


SKŁADNIKI:

  • duża pierś z kurczaka
  • pół czerwonej papryki (pokrojona w większą kostkę)
  • pół zielonej papryki (pokrojona w większą kostkę)
  • 2 cebule (pokrojone w krążki)
  • przyprawy: pieprz chilli cayenne, słodka papryka, gyros, pieprz, sól
olej rzepakowy
pomidorowe puree:
  • pół kg młodych ziemniaków
  • pół puszki krojonych pomidorów z puszki
  • łyżeczka koncentratu pomidorowego Pudliszki
  • 3 łyżki masła

PRZYGOTOWANIE:
  1. Kurczaka kroimy w dużą kostkę i doprawiamy podanymi przyprawami.
  2. Na patyczki do szaszłyków nabijamy na przemian kurczaka, kolorowe papryki i cebulę.
  3. Szaszłyki lekko polewamy olejem i pieczemy 25 minut w piekarniku nagrzanym do 180 st. C.
  4. Ziemniaki obieramy i gotujemy do miękkości w osolonej wodzie (około 25 minut).
  5. Gotowe ziemniaki ugniatamy z masłem, pomidorami z puszki i koncentratem pomidorowym Pudliszki.
  6. Szaszłyki podajemy z pomidorowym puree ;)


1 komentarz:

  1. O Izunia...już działa z koncentratem. Ja też mam zamiar, ale...nie mam pomysłu :( Jak nie dopadnie mnie jakieś olśnienie będzie ciężko.
    Szaszłyczki wyglądają zaje...fajnie :)

    OdpowiedzUsuń