piątek, 23 sierpnia 2013

KUKURYDZA Z MASŁEM ZIOŁOWYM























Wskazówka !! nie próbujcie kroić kukurydzy nożem.. nie warto marnować czasu i energii.. najlepiej przełamać ją w dłoniach :)


przepis i zdjęcia:


SKŁADNIKI:

  • 2 kolby kukurydzy
  • 50 ml mleka
  • łyżka cukru
  • masło ziołowe: masło + posiekana pietruszka + sól, pieprz, ostra papryka
  • gruboziarnista sól

PRZYGOTOWANIE:
  1. Kolby kukurydzy (w całości lub przełamane) wrzucamy do wrzątku z dodatkiem mleka i cukru. Gotujemy 45 minut.
  2. Łączymy składniki masła ziołowego. Mieszankę zawijamy w folię spożywczą i wkładamy na 20 minut do zamrażalki.
  3. Ugotowaną kukurydzę posypujemy gruboziarnistą solą i smarujemy masłem.



3 komentarze:

  1. kojarzy mi się z plażą i wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna mam ochotę na kukurydzę... chyba czas ją zrobić :)

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: kulinarnyblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mi do głowy nie przyszło krojenie kukurydzy nożem ( na szczęście ;))

    OdpowiedzUsuń