czwartek, 8 czerwca 2017

TAJLANDIA od kuchni... :)

Kuchnia tajlandzka przez wielu ludzi uznawana jest za najbardziej aromatyczną i najsmaczniejszą na świecie... trawa cytrynowa, pikantne przyprawy, owoce morza, mleko kokosowe..... ja zdecydowanie jestem na tak :)

Tajskie zupy polecane są na upały, ponieważ doskonale chłodzą organizm..




...są pikantne, gorące i rozgrzewają nas od środka przyśpieszając naturalne procesy chłodzenia organizmu, dzięki czemu znacznie lepiej znosimy wysokie temperatury wokoł nas :)


Spacerując po plaży łatwo natknąć się na ludzi zaopatrzonych w przyrząd przypominający grabie, ktorzy cierpliwie przeczesują piasek w poszukiwaniu małż i ostryg.




Nie  trudno również o bliskie spotkanie z milionem malutkich krabów..


...przed nimi długa i niebezpieczna droga do dorosłości...


...a i wtedy nie mają łatwo, bo istnieje spora szansa, że ktoś je zje :(


W tajlandii dużą popularnością cieszą się dania przygotowywane metodą stir-fry..


Stir fry to krótkotrwałe podgrzewanie składników potrawy na silnym ogniu z jednoczesnymintensywnym mieszaniem ;)


Spróbowałam wielu nowych rzeczy, ale moje serce skradły tajskie słodkości :)



naleśniki z bananami i nutellą



naleśniki z bananami i masłem orzechowym



chrupiące naleśniki z czekoladą i frużeliną wiśniową



































Nadkoniec ostrzegam przed zamawianiem w Tajlandii tylko dla siebie dużego piwa...







































...może was zaskoczyć ;)


To już koniec... Cześć !!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz